Doprava a Platba

Doprava

Způsob doručení

1. Osobní odběr – zboží si po telefonické domluvě převezmete přímo v sídle firmy: Rozkvet 2067/150 v Považské Bystrici, nebo v provozovně na adrese: SNP 1936, areál OSBD v Považské Bystrici. Platba předem převodem na účet nebo v hotovosti při převzetí.

2. Balíkem – prostřednictvím České Pošty a.s. V ceně je zahrnuto i pojištění zboží pro případ poškození. Reklamaci je povinen uplatnit přebírající do 24 hodin po převzetí. Dodavatel se zavazuje odeslat objednané zboží kupujícímu v neporušeném stavu. Platba předem převodem na účet nebo v hotovosti při převzetí.

Cena za dopravu

Doprava ZDARMA (hodnota objednávky nad 1500 Kč) …. 0 Kč

Pro všechny objednávky v hodnotě nad 1500 Kč je DOPRAVA ZDARMA. Hodnota objednávky je částka po odečtení příslušných slev. Zboží vám doručíme ZDARMA osobně nebo balíkem České pošty jako křehký balík. Termín dodání vám sdělíme emailem, SMS-kou, nebo telefonicky 1-2 dny předem. V případě poškození Vám posíláme nové zboží. Platba předem převodem na účet nebo v hotovosti při dodání.

U objednávek, jejichž hodnota nepřesáhne 1500 Kč účtujeme dopravní náklady následovně:

Balík Na poštu logo - Česká pošta     Balík Na Poštu …. 139 Kč

Zboží posíláme jako křehký balík České Pošty na uvedenou poštu. Lhůta přepravy D + 2 (dodání druhý pracovní den po dni podání). Platba na dobírku. Zboží si po převzetí ihned zkontrolujte. V případě poškození vám posíláme nové zboží.

Balík Do ruky logo - Česká pošta    Balík Do Ruky …. 149 Kč

Zboží posíláme jako křehký balík České Pošty na uvedenou adresu. Lhůta přepravy D + 2 (dodání druhý pracovní den po dni podání). Platba na dobírku. Zboží si po převzetí ihned zkontrolujte. V případě poškození vám posíláme nové zboží.

V případě, že vám bude zboží dodáno poškozeno, neprodleně kontaktujte Českou poštu, která s vámi sepíše protokol o škodě. Pro uznání reklamace je nutné celou zásilku i s obalem přinést na poštu  Následně můžete kontaktovat nás, a my Vám zašleme nové zboží.

Platba

V případě odeslání objednávky z naší webstránky je objednávka automaticky generovaná serverem a přeposlaná našemu obchodnímu oddělení, a zároveň Vám na Vaši emailovou adresu. Následně Vás budeme kontaktovat prostřednictvím emailu, nebo telefonicky. V případě, že jste uvedli nesprávnou emailovou adresu, nebo objednávka nebyla správně odeslána, a do 5-ho pracovního dne Vás nebude nikdo kontaktovat, prezvoňte nám na tel. číslo +421 905 523 995, nebo pište na gradim@gradim.sk.

BANKOVNÍM PŘEVODEM – na účet vedený v pobočce ČSOB Vsetín. Jde o nejběžnější, nejrychlejší a nejlevnější způsob. Výpis z účtu je dokladem o zaplacení. Číslo účtu a variabilní symbol obdržíte na zálohové faktuře.

VKLADEM V HOTOVOSTI NA ÚČET– v kterékoliv pobočce ČSOB nebo Vaší banky (kopie pokladní složenky Vám zároveň slouží jako doklad o úhradě). Číslo účtu a variabilní symbol obdržíte na zálohové faktuře.

V obou případech je třeba správně uvést číslo našeho účtu, vámi zvolenou částku a variabilní symbol platby t.j. číslo zálohové faktury, abychom mohli identifikovat vaši platbu.

ÚHRADOU NA DOBÍRKU – při dodání zboží na dodací poště nebo kurýrovi.

ÚHRADOU V HOTOVOSTI – v sídle firmy Gradim, Rozkvet 2067/150, 017 01 Považská Bystrica, nebo na adrese provozovny: SNP 1936, areál OSBD, nebo dobírkou při dodání zboží na dodací poště nebo kurýrovi.

Neuhrazením zálohové faktury se objednávka neruší !!!
Daňový doklad – Fakturu podle Zákona o dani z příjmů obdržíte při předání zboží.
Menu